
Ze života kosmetičky - Rady a tipy pro podnikání v salonu
Články Ze života kosmetičky - Rady a tipy pro podnikání v salonu

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 7. díl seriálu
Jak si více vydělat v kosmetickém salonu?

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 6. díl seriálu
Není nutné být v salonu od rána do večera…
… abyste byli spokojeni s výsledkem

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 5. díl seriálu
Proč jen spokojený zákazník už dnes nestačí? Protože potřebujete nadšeného. A víte, jak ho získat?

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 4. díl seriálu
Kterými čtyřmi kroky je potřeba provést potenciálního zákazníka, aby se stal stálým klientem vašeho salonu.

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 3. díl seriálu
Co znamená marketing v salonu aneb Všichni ho dělají, i když o tom často ani neví.

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 2. díl seriálu
MÁTE JASNO, KOMU, CO A ZA KOLIK BUDETE PRODÁVAT?
aneb Filozofie salonu, jeho cílová skupina a správné stanovení cen ošetření.

JAK VÉST ÚSPĚŠNÝ SALON 1. díl seriálu
Otevřít si kosmetický salon – to přece nemůže být tak složité!
Vždyť ženy (i muži) se budou chtít líbit vždycky.
Taková myšlenka napadne mnoho lidí, kteří se právě rozhlížejí,
kterým směrem rozjet svou první (nebo další) podnikatelskou aktivitu.

Zlatá pravidla podnikání v salonu, část III.

Zlatá pravidla podnikání v salonu, část II.

Zlatá pravidla podnikání v salonu, část I.

Řeč těla rozhoduje, jestli vám klient uvěří nebo ne
Komunikace – slovo, které je ve vztahu s Vaším klientem naprosto klíčové. Jenže komunikace zdaleka není jen o tom, co a jak někomu říci, ale především o tom, co z nás klient cítí, jak se u toho tváříme a jak u toho stojíme – ŘEČ TĚLA

Čtyři kriteria, která ovlivní návštěvu vašeho salonu
Víte čím zaujmout a podle čeho vás klient posuzuje? Někdy se domněnky majitelek salonů a všeobecně rozšířené názory poněkud liší od skutečnosti. Připomeňme si čtyři oblasti, které kosmetičky řeší v salonech velmi často a jak je vnímají jejich klienti.