Ze života kosmetičky
Rady a tipy pro podnikání v salonu
Proč je kosmetická anamnéza nezbytnou součástí prvního setkání s klientkou, Dr. Julia Benešovská
Dr. Julia Benešovské, oční lékařka a specialistka v oboru estetické medicíny vysvětluje jak a proč správně provádět kosmetickou anamnézu.
Jak si jednoduše zvýšit váš příjem, abyste si mohli dovolit méně pracovat?
Jak si více vydělat v kosmetickém salonu?
Tajemství výdělečného a úspěšného salonu je v tom, že...
Není nutné být v salonu od rána do večera, ale abyste byli spokojeni s výsledkem.
Proč potřebujete nadšené klienty a víte, jak je získat?
Proč jen spokojený zákazník už dnes nestačí? Protože potřebujete nadšeného. A víte, jak ho získat?
Zvýšení zákaznické věrnosti kosmetického salonu
Kterými čtyřmi kroky je potřeba provést potenciálního zákazníka, aby se stal stálým klientem vašeho salonu.
Co znamená marketing v salonu aneb všichni ho dělají, i když o tom často ani neví.
Co znamená marketing v salonu aneb všichni ho dělají, i když o tom často ani neví.
Filozofie salonu, jeho cílová skupina a správné stanovení cen ošetření.
MÁTE JASNO, KOMU, CO A ZA KOLIK BUDETE PRODÁVAT?
aneb Filozofie salonu, jeho cílová skupina a správné stanovení cen ošetření.
Máte jasno, komu, co a za kolik budete v kosmetickém salonu prodávat?
Otevřít si kosmetický salon – to přece nemůže být tak složité!
Vždyť ženy (i muži) se budou chtít líbit vždycky.
Taková myšlenka napadne mnoho lidí, kteří se právě rozhlížejí,
kterým směrem rozjet svou první (nebo další) podnikatelskou aktivitu.
Nestarejte se o konkurenci, ale raději o své klienty. Konkurence vám účty platit nebude
Váháte, jak se zviditelnit, aby vás to nestálo jmění?
Základní pravidla podnikání v salonu
Řeč těla rozhoduje, jestli vám klient uvěří nebo ne
Komunikace – slovo, které je ve vztahu s Vaším klientem naprosto klíčové. Jenže komunikace zdaleka není jen o tom, co a jak někomu říci, ale především o tom, co z nás klient cítí, jak se u toho tváříme a jak u toho stojíme – ŘEČ TĚLA
Čtyři kritéria, která ovlivní návštěvu vašeho salonu
Víte čím zaujmout a podle čeho vás klient posuzuje? Někdy se domněnky majitelek salonů a všeobecně rozšířené názory poněkud liší od skutečnosti. Připomeňme si čtyři oblasti, které kosmetičky řeší v salonech velmi často a jak je vnímají jejich klienti.